Wczytuję dane...
Dostawa i Płatności

Ile kosztuje i jak wygląda dostawa towaru?



Sposoby dostawy:


1.      Zamówienia złożone w sklepie DecoArt24 mogą zostać realizowane/opłacane na dwa sposoby:

- przesyłka kurierska - płatność z góry (przedpłata za zamówienie na konto bankowe, Płatność PayU lub PayPal)
- przesyłka kurierska – za pobraniem (płatność gotówką kurierowi przy odbiorze paczki)

2.      Dokładamy wszelkich starań, aby zamawiane produkty dotarły jak najszybciej pod wskazany w zamówieniu adres.

Wysyłka towaru trwa od 1 do maksymalnie 7 dni roboczych od zakupu.
Czas realizacji zamówienia jest zależny od rodzaju produktu.
Przybliżony czas realizacji podany jest przy każdym produkcie.
Standardowy czas dowozu paczki przez kuriera to 1 dzień.

Zamówienia wysyłane są przez firmę kurierską (DPD, DHL, INPOST, POCZTEX) – w zależności od rodzaju produktów)

O szczegółach doręczenia, takich jak nazwa kuriera, który doręczy przesyłkę
 i numer nadania paczki, poinformujemy w mailu wysyłanym w momencie przekazania paczki firmie kurierskiej.

3.      Kurierzy doręczają paczki w dni robocze w godzinach 8.00 - 18.00.
Wyjątkowo kurier może doręczyć paczkę w późniejszych godzinach.


Koszty dostawy:


Aby sprawdzić koszty dostawy Twojego zamówienia, dodaj wszystkie produkty do koszyka,
a następnie wybierz rodzaj wysyłki i płatności - zobaczysz wtedy policzone koszty transportu wybranych przez Ciebie produktów.

W przypadku wątpliwości co do kosztów wysyłki, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (BOK),
mailowo:
biuro@decoart24.pl bądź telefonicznie: 574-000-825

Opłata za przesyłkę jest zależna od produktów, które chcesz kupić: gabarytu, wagi, możliwości pakowania itp.


Koszty przesyłki przy płatności z góry – od 13,50zł
Koszty przesyłki za pobraniem (płatne przy kurierze) – od 21zł



Przypominamy!

Każdorazowo Klient powinien sprawdzić dostarczony towar przy kurierze.
Jeżeli zostaną zauważone jakiekolwiek mechaniczne uszkodzenia (zgięcia, zgniecenia, urwania, uszkodzenia lakieru, stłuczenia itp.) należy zażądać od kuriera sporządzenia protokołu w naszej obecności i skontaktować się z naszym biurem mailowo bądź telefonicznie.


 

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, serdecznie zapraszamy do kontaktu:
 
*pola obowiązkowe