1. Jak długo trzeba czekać na przesyłkę?

Termin realizacji zamówienia prezentowany jest przy każdym produkcie. Czas liczony jest w dniach roboczych. Staramy się jednak, aby czas doręczenia przesyłki był jak najkrótszy i zazwyczaj trwa od 1-3 dni roboczych.

2. Czy można odebrać produkt osobiście?

Niestety odbiór osobisty nie jest możliwy. Zajmujemy się tylko sprzedażą wysyłkową.

3. Produkt chwilowo niedostępny. Kiedy ponownie będzie w ofercie?

Przy niektórych produktach widnieje informacja "Produkt chwilowo niedostępny". Aby uzyskać szczegółowe informacje dotyczące ponownej dostępności produktu skontaktuj się z nami: mailowo: biuro@decoart24.pl telefonicznie: 508-103-211 Bądź kliknij na napis przy produkcie "Poinformuj mnie gdy produkt będzie dostępny" i wpisz swój adres e-mail. Gdy produkt będzie ponownie dostępny zostaniesz od razu poinformowany wiadomością mailową.

4. Chcę złożyć zamówienie, ale nie mam czasu żeby zrobić to przez internet.

Nie musisz składać zamówienia przez internet. Możesz zadzwonić do nas: 508-103-211 i zrobić to przez telefon.

5. Ile wynosi koszt przesyłki?

Koszt przesyłki jest zależny od rodzaju produktu i prezentowany jest przy każdym produkcie. W przypadku wyboru kilku produktów wystarczy, że dodasz je wszystkie do koszyka, a system naliczy koszt przesyłki. Jeżeli masz wątpliwości skontaktuj się z nami.

6. Czy wystawiacie faktury VAT na firmę?

Oczywiście, na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT na firmę bądź osobę fizyczną.

7. Czy wytwarzacie meble na wymiar?

Nie wytwarzamy mebli na wymiar.

8. Czy mogę liczyć na zniżkę, rabat lub inne bonusy podczas zakupów na stronie?

Wszelkie promocje i obowiązujące rabaty znajdują się w sekcji Promocje. Aby być na bieżąco z wszelkimi promocjami, nowościami i ofertami specjalnymi polecamy zapisać się do naszego newslettera sklepowego. Posiadamy również indywidualne rabaty dla naszych stałych Klientów.